• ارسال
  • خبر بده
  • مقایسه
  • تغییرات

ماسک صورت شب ضد پیری انارقرمز بیوآکوا BIOAQUA Red Pomegranate Sleeping Mask

17.6
امتیاز 0 از 5

2 فروش موفق

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
فروشنده: نیماسنتر

قیمت: تومان ۸۶,۵۰۰

ماسک صورت شب ضد پیری انارقرمز بیوآکوا BIOAQUA Red Pomegranate Sleepin Mask

  • حاوی : هیالورونیک اسید بوتاکس طبیعی ،‌ عصاره انار قرمز ، گلیسیرین
  • ضد چروک
  • سفت کننده
  • لیفت صورت
  • روشن و شفاف شدن پوست پس از استفاده
  • افزایش جریان خون در بافت پوست
استفاده از ماسک صورت شب ؛ به تقویت و زیبایی پوست کمک چشمگیری می کند . برای داشتن زیبایی پوست و زیبایی صورت ؛ استفاده از ماسک صورت شب‌ ،لازم و ضروری است . ماسک صورت‌ شب علاوه بر تقویت‌ و زیبایی پوست باعث به تعویق افتادن سلول های پوستی شده و پوست را جوان و شاداب و با طراوت نگه می دارد.
حال در اینجا می خواهیم نظریه چندین‌ متخصص پوست را درباره ماسک شب صورت مورد بررسی قرار دهیم ؛ متخصصین‌ پوست ؛ بر این‌ باورند که استفاده از ماسک شب سلول های پوست را تقویت کرده و انسجام و زیبایی پوست را دو چندان می کند به طوری اگر شخصی استفاده از ماسک شب را از سنین‌ جوانی شروع کند ؛ در سنین‌ میانسالی پوستی جوان‌ و زیبا خواهد داشت.
ماسک صورت شب ضد پیری انار قرمز بیوآکوا ؛ این‌ ماسک شگفت انگیز حاوی هیالورونیک‌ اسید‌ می باشد که‌ پوست ما را به صورت طبیعی بوتاکس و لیفت می کند ؛ همچنین ضد چین و چروک‌ قوی محسوب می شود .ماسک صورت شب مغذی انار در روشن و سفید کردن‌ رنگ پوست‌ کمک چشمگیری می کند که نتیجه ی استفاده از این‌ ماسک شگفت انگیز، افزایش زیبایی پوست و زیبایی صورت ما خواهد شد.بنابراین‌ برای داشتن پوستی زیبا و درخشان استفاده از این‌ ماسک شگفت انگیز مفید و فوق العاده تاثیر گذار خواهد بود.

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اطلاعات فروشنده

حسن هادی فر 3.59 rating from 69 reviews